< בחזרה לכל הכתובת

למה לבחור באלומיניום בלגי?

בעולם הבנייה הקלה נפוץ לראות שימוש בפרופילים לצרכי יצירת מסגרות שונות. פרופילים אלו עשויים מחומרים שונים כגון העץ, הפלסטיק והברזל אך בשנים האחרונות כל אלו הוחלפו כמעט לחלוטין בפרופילי האלומיניום בדגש על הסוג הבלגי. אז מה הופך אלומיניום בלגי לכל כך מבוקש וכיצד הוא עתיד לשרת גם אתכם באופן מושלם? להלן כל המידע.

 

 

למה משמש אלומיניום בלגי?

פרופילי האלומיניום בכלל והבלגיים בפרט נוכחים רבות בעולם הבנייה הקלה. מדובר בפרופילים דקים מיוחד שמשמשים לצרכי יצירת מסגרות אלגנטיות וחזקות עבור חלונות ודלתות. אלומיניום בלגי נחשב לסוג הפרופיל הפופולארי ביותר ליצירת מוצרים אלו, לרבות חלונות במנגנוני פתיחה וסגירה שונים (דריי קיפ, הזזה וכו') חלונות ממ"ד, חלונות לפנים הבית, חלונות בסגירת מרפסות, דלתות כניסה ופנים ועוד.

 

מה הופך את האלומיניום הבלגי לכל כך מיוחד?

ישנן מספר סיבות לכך שהפרופיל הבלגי מהאלומיניום מחזיק ברוב נתח השוק עבור דלתות וחלונות. סיבות אלו נובעות מהיתרונות הבאים שמציעים פרופילים אלו :

 

אינם מחלידים – הפרופילים הבלגיים אינם מחלידים לעולם ועל כן אינם דורשים תחזוקה כלשהי, מלבד ניגוב אבק.

 

רוחב חתך דק – פרופילים אלו דקים במיוחד בהשוואה לשאר פרופילי האלומיניום, כך שנוצר מראה אלגנטי והרבה פחות עמוס משאר הפרופילים העבים יותר.

 

חוזק – למרות היותו דק, כל פרופיל אלומיניום בלגי שתרכשו מסוגל לעמוד במשקלים אדירים של זגוגיות ועל כן מתאים גם לחלונות ממ"ד וגם לחלונות אחרים גדולים הרבה יותר.

 

איטום ובידוד – ככל שהפרופיל דק יותר, כך קל יותר להתאים אותו למבנה הקירות ולהפוך את המבנה שנוצר לאטום יותר. בנוסף, האלומיניום הבלגי הינו מבודד מצויין מפני חום וקור וגם מהבחינה האקוסטית.

 

גמישות עיצובית – למרות חוזק החומר, לאלומיניום הבלגי תכונות גמישות שעוזרות ליוצר לחתוך אותו בקלות יחסית וליצור ממנו את העיצובים הנדרשים בהזמנת הלקוח.

 

יתרונות אלו מאפשרים ללקוח ליהנות מפתרון איכותי ושאינו יקר. למעשה, בהשוואה לפרופילי האלומיניום הרחבים יותר ופרופילי הברזל, האלומיניום הבלגי יספק לכם חיסכון כספי עצום של עשרות ומאות אחוזים עבור קבלת מוצר שאינו דורש תחזוקה ומעוצב למשעי.

דגשים מיוחדים בבחירת אלומיניום הבלגי

יש לקחת בחשבון כי האלומיניום הבלגי הינו פרופיל שנחתך מלוחות אלומיניום מוכנים, על כן טכנולוגיית החיתוך, הדיוק שלה ואיכות חומר הגלם הם אלו שיקבעו את יכולתו של הפרופיל לעמוד ביעודו לאורך שנים רבות. בשוק הישראלי פועלות מספר חברות שאיכות המוצרים שלהן הינה ברמה בינלאומית והם נושאים את סמל תו התקן הישראלי. חשוב מאוד לבחור בספק שמאושר ע"י חברות אלו ולוודא כי אכן הפרופילים כוללים על גבם את סמל המותג ותו התקן. בנוסף, בחירה באיכות היא בחירה בספק אלומיניום בלגי שיש לו ניסיון רב ביותר בייצור ובהרכבה של הדלתות והחלונות הללו, שכן עבודה שאינה נכונה פוגעת ביציבות, ביכולת לשאת משקלים וביכולות הבידוד והאיטום של המוצר. במידה ותקפידו לבחור באיכות של חומר הגלם, היצרן והמתקין תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי מחכות לכם שנים רבות של הנאה רבה מהמוצר, תמורה מלאה לכספכם.